Baja 2.0

Volg hier de bouwprojecten
Bajadude

Re: Baja 2.0

Bericht door Bajadude » zo 27 jan 2019, 18:14

nog steeds bezig met IRS erin maken, doe alles op mijn gemak, gaat goedkomen, maar ik raad het niemand aan, best wat werk om alles goed te krijgen.

Ben er inmiddels ook van overtuigd dat degene die me de kever heeft verkocht, me gewoon bedonderd heeft, alles leek goed, echter, teveel verkloot aan de kever, alles wat ze hebben aangepakt is ofwel: krom, scheef, past niet, dik van plamuur voorzien, kapot, verbogen, afgebroken, kortom Kl@#$%^&* en daarbij heb ikzelf ook nog het een en ander ver-!@#$%^&*, dus, ik ga eerst de IRS erin maken en van daaruit verder kijken wat en hoe ik alles ga maken, zodat het in elk geval glansrijk door de apk heenkomt, recht, heel en veilig is, zal nog wel even gaan duren eer alles klaar is, meer volgt............

siert

Bericht door siert » zo 27 jan 2019, 22:08

Ja, dat is een lastig klusje.
Hier gebruik ik 3 mallen, zie het nieuwe ABC blad, 1 om de nieuwe steunen op maat te maken, 1 om de openingen in de hoorns te bepalen en 1 om de steunen op de juiste plaats te lassen.
Siert.
Toch is dit veel slimmer dan originele overzetten, dus gewoon doorzetten!
Een dag niet gezucht is een dag niet geleefd.

Bajadude

Bericht door Bajadude » di 29 jan 2019, 21:47

Dank je Siert, heb ik in elk gevoel dat ik nog iets zinvols doe.

Gaat nog wat langer duren eer alles af is, heb wel een donor-kever gevonden om al het plaatwerk uit te halen om de mijne te kunnen fixen...gratis , dus alles komt goed, alleen even de tijd voor nemen, heb al teveel stress nu door alle tegenslagen van de veelste duur betaalde kever, zeker 1000 euro teveel voor betaald, ik dacht dat het een goede basis was, helaas.

Klaasjan

Bericht door Klaasjan » wo 30 jan 2019, 07:56

Je had je roze Baja bril op met kopen. Er wordt een top chop body aangeboden op Facebook, krijg je wel een aparte Baja van.....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ABC is OKEE, OLLEEEE, OLLLEEEEEEEE..................

ruben

Bericht door ruben » wo 30 jan 2019, 19:33

Marty. Als je nou eens wat hulp wil met dat plaatwerk moet je een brul geven. Kom je graag eens helpen met dat roestprobleem van Je.
als dát de oplossing is, wil ik mijn probleem graag terug....

Bajadude

Bericht door Bajadude » wo 30 jan 2019, 22:14

Klaasjan,

ik had niet mijn roze baja-bril op, als jij de kever toen zag had je ook gedacht dat het goed kwam, zag er redelijk netjes uit, todat je alles uit elkaar haalt, sommige dingen zie je niet zo op het eerste oog, maar dat zou jij toch moeten weten, gezien je handel en wandel in dat alles......
En de topchop kever had ik al gespot, maar 4000 euro heb ik niet zo rondslingeren

Ruben, dank je wel voor het aanbod

Klaasjan

Bericht door Klaasjan » wo 30 jan 2019, 22:41

maar 4000 euro heb ik niet zo rondslingeren

Vraagt nu 1750 voor de opbouw.
Mijn eerste aankopen waren ook rijp voor de sloop.
ABC is OKEE, OLLEEEE, OLLLEEEEEEEE..................

Bajadude

Bericht door Bajadude » do 31 jan 2019, 20:52

1750 klinkt aanlokkelijk, maar nee, ga verder met de kneut die ik heb, gaat goed komen, zie het nu nog even niet, maar het tij gaat keren, moet gewoon. Onderwijl ga ik lekker verder met de bodem, althans, morgen weer, deze week een beetje grieperig, morgen heeft de griep pech. Zondag ff naar Mol, meer Keverkneut voor project scoren, verstelbare-vooras + polyester Keverspatborden klaar maken voor ruil.... komt allemaal goed :-)

scrapheap

Bericht door scrapheap » ma 11 feb 2019, 23:11

En nog Keverkneut kunnen scoren?
Afbeelding

Bajadude

Bericht door Bajadude » wo 13 feb 2019, 22:09

heb een nummerplaatverlichtingskapje en een leuk baja-kevermodelletje gekocht en Lon had voor mij een Legerantenne meegenomen van 5 meter lang :-) voor de Leger-Baja

Plaats reactie